Om SOS PRIVAT

SOS PRIVAT er et datterselskab af SOS VIKAR, som tilbyder vikardækning til sundhedssektoren og har eksisteret siden 1999. Vi har siden starten haft som ambition at være nogle af de mest professionelle på markedet.

SOS VIKAR Lene Hansen og Dorte Thomsen
favikon1

Formål

Formål

At forbedre livskvaliteten for mennesker i Danmark, og bidrage til bedre trivsel hos alle danskere.

favikon1

Leveregel

Leveregel

Vi ser dig, vi hører dig og vi er nysgerrige på dig.

Vi har hjertet på rette sted og bruger den tid, der er nødvendig.

Vi lover kun det vi kan holde.

favikon1

Vision

Vision

Vi ønsker at være et tilvalg udover de offentlige sundhedsfaglige ydelser. 

Hjertet på det rette sted siden 1999

  • 1999 - nu

    SOS VIKAR har eksisteret siden 1999 og har siden starten haft som ambition at være nogle af de mest professionelle på markedet. SOS VIKAR tilbyder vikardækning til sundhedssektoren.

    Vi yder høj kvalitet, leveringssikkerhed og kontinuitet med fokus på faglighed, nærhed og individuelle behov.

    Hos SOS VIKAR har både ledelse og medarbejdere næsten alle en sundhedsfaglig uddannelse.  Det giver vores kunder garanti for et indgående kendskab til løsning af deres behov.

    SOS VIKAR beskæftiger ca. 2500 vikarer i hele Danmark, og bestræber os på at gøre hverdagen lettere og sjovere for hver og en. Derfor tilbyder vi løbende kurser, der er med til at øge den faglige stolthed. Vi ved, at hverdagen er noget anderledes for vikarer, og arbejder derfor også på at skabe sociale rammer og arrangementer, hvor SOS Vikarer kan møde andre SOS Vikarer. 

  • 2024 - nu

    SOS PRIVAT er opstået da vi ønsker at tilbyde vores service til dem der ønsker lidt ekstra i hverdagen - eller som finder det rart, at kunne have medbestemmelse på hvornår de ønsker et besøg. 

    Vi ser ikke os selv som en erstatning for vores dygtige kollegaer i hjemmeplejen og på plejecentre, men som et tilvalg til den offentlige sektor. 

Lene H 1

”Vores motto er, at vi har hjertet på rette sted. For os betyder det, at vi behandler hinanden ordentligt og med respekt og omsorg. Fra ledelsen til vores medarbejdere og fra medarbejderne til deres borgere og patienter.”

Lene Hansen, Kvalitetsdirektør